Analityka internetowa

Poznaj swoich użytkowników czyli potencjalnych klientów Twojej Firmy

Analityka Internetowa prowadzona przez naszych specjalistów pozwala ocenić skuteczność prowadzonych przez Ciebie kampanii marketingowych, usprawniać działanie Twojej strony internetowej, wnioskować o profilu nabywców Twoich produktów/usług.

Czym jest Analityka Internetowa?


Dzięki zastosowaniu narzędzi analitycznych w Internecie masz możliwość łatwego i dokładnego analizowania skuteczności prowadzonych działań marketingowych i kosztów związanych z pozyskiwaniem i utrzymaniem Twoich Klientów. Stosując Analitykę Internetową Twojej strony dostarczamy informacje o zachowaniu jej użytkowników, tendencjach i częstotliwości odwiedzin oraz które z Twoich produktów i usług są najczęściej poszukiwane.

Wykorzystywane przez nas profesjonalne narzędzia analityczne, dostarczają precyzyjnych danych o ruchu na Twojej stronie internetowej. Zebrane w ten sposób dane poddamy szczegółowej analizie, co pozwoli na poprawę użyteczności Twojej strony internetowej.

Jakie korzyści przyniesie Twojej Firmie Analityka Internetowa?


Uruchomienie nowego źródła generującego ruch na Twojej stronie.

1
2

Zwiększenie liczby konwersji.

Poprawa skuteczności procesów sprzedaży poprzez udoskonalenie ścieżek zakupowych.

3
4

Poprawa użyteczności Twojego serwisu.

Efektywny wzrost rentowności Twojego biznesu.

5
6

Poprawa wizerunku Twojej marki.

Wzrost zadowolenia klientów.

7
8

Zwiększenie efektywności działań marketingowych.

Doradzimy i wdrożmy Analitykę Internetową w Twojej Firmie


  • Zoptymalizujemy Twoją stronę internetową
    Nowoczesne narzędzia badawcze pozwolą na śledzenie zachowania internautów i sprawdzenie miejsc na stronie, na których użytkownicy spędzają najwięcej czasu. Przygotujemy przyjazną dla użytkownika strukturę Twojego serwisu. Uporządkowanie kategorii i odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych sekcji na stronie internetowej przyczynią się do wzrostu współczynnika konwersji.
  • Usprawnimy proces zakupowy
    Dzięki zebranym danym możliwe jest zoptymalizowanie procesu zakupowego - wielu klientów opuszcza stronę na pierwszym etapie finalizacji zamówienia. Wprowadzimy zmiany i uproszczenie kolejnych kroków, przez które musi przejść użytkownik, co zwiększy liczbę złożonych zamówień wpływając tym samym na wzrost przychodów ze sprzedaży.
  • Wprowadzimy raportowanie
    W raportach, które przygotujemy, możemy wskazać m.in.: kim są ludzie, którzy trafiają na Twoją stronę oraz co dokładnie na niej robią, w którym miejscu na stronie użytkownicy z niej wychodzą choć nie powinni; z którego źródła marketingowego pochodzi najbardziej wartościowy ruch. Dzięki temu nie tylko lepiej dostosujesz się do potrzeb Twoich klientów, ale też sporo zaoszczędzisz.