Content Marketing

 

Content Marketing


Dzięki Content Marketingowi (Marketingowi Treści) znacząco zwiększysz sprzedaż Twoich produktów/usług, zbudujesz świadomość marki i po prostu wypromujesz Twoją Firmę i jej działalność.

Czym jest Content Marketing?


Content marketing to strategia polegająca na tworzeniu wartościowej treści (contentu) oraz jego promocji (marketingu) wśród zdefiniowanej grupy odbiorców w celu pozyskania potencjalnych klientów. Content (treść reklamowa) może przyjąć różną formę (tekstu, obrazu, infografiki, filmu itd.) w zależności od tego co promuje i komu będzie prezentowany. Dzięki przydatnym i atrakcyjnym treściom content marketing prowadzi do budowania relacji z potencjalnymi klientami i zdobywania ich zaufania już przed etapem zakupu.

Content Marketing to złożony proces składający się z wielu współgrających ze sobą działań prowadzących do osiągnięcia zamierzonego celu. W zależności od wybranej formy działań (np. tworzenie poradników, pisanie teksów na stronę), poszczególne etapy mają różną specyfikę, a czasami same stanowią pojedynczą usługę.

Elementy składowe Content Marketingu


  • ZDEFINIOWANIE GRUPY DOCELOWEJ
    Przeanalizujemy, kto jest odbiorcą Twoich produktów/usług i zdefiniujemy grupę docelową. Celem tych działań jest stworzenie materiałów (e-booków, infografik, teksów itd.), które zainteresują sprecyzowaną grupę docelową.
  • ANALIZA KONKURENCJI
    Znajdziemy pola, na których Twój produkt/usługa jest lepszy od konkurencji, żeby skutecznie to wykorzystać.
  • WDROŻENIE CONTENT MARKETINGU
    W celu stworzenia spójnej koncepcji Content Marketingu Twojej Firmy, przeanalizujemy treści dostępne na Twojej stronie, poprawimy ją, by trafiała do zdefiniowanej wcześniej grupy docelowej. Sprawdzimy również, które z prowadzonych przez Ciebie działań, były skuteczne.
  • MONITORING MARKI
    Sprawdzimy, gdzie i jak w Internecie pojawia się Twoja marka i oferowane przez Ciebie produkty/usługi, dzięki czemu skutecznie dotrzemy do grupy docelowej.
  • KALENDARZ
    Stworzymy kalendarz redakcyjny, który określa terminy i cele poszczególnych działań. Pomożemy Ci przestrzegać kalendarza, żeby pomóc Ci osiągnąć wyznaczone rezultaty.
  • SŁOWA KLUCZOWE I TEMATYKA
    Wybierzemy słowa kluczowe, które zapewnią konwersję i staną się wyznacznikiem dla optymalizacji działań marketingowych.
  • FORMY PRZEKAZU
    Opierając się na analizie grupy docelowej Twojej Firmy, dobierzemy stosowne formy przekazu treści (artykuły eksperckie, infografiki, newslettery, case study, poradniki, ebooki, zdjęcia i video, raporty, recenzje i in.).
  • NARZĘDZIA I KANAŁY DYSTRYBUCJI
    Wybierzemy optymalne narzędzia i kanały dystrybucji przygotowanego materiału, biorąc pod uwagę grupę docelową Twojego biznesu i monitoring marki.
  • ANALIZA REZULTATÓW
    Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych sprawdzimy, jakie efekty przyniósł realizowany dla Twojej Firmy Content Marketing. Otrzymasz od nas kompleksowy raport przedstawiający wykonane działania z wyszczególnieniem osiągniętych celów.

Jakie korzyści przyniesie Twojej Firmie Content Marketing?


Zwiększenie widoczności Twojej Firmy w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Dotarcie do świadomości szerokiej rzeszy internautów.

Zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki w Internecie.

Zyskanie wizerunku eksperta w swojej branży.

Zbudowanie zaufania internautów do Twojej marki.

Zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej.

Wpływ na decyzje zakupowe internautów.