Kampanie GOOGLE ADWORDS

 

Kampanie GOOGLE ADWORDS


Kampanie Google AdWords to najlepsza recepta na zwiększenie sprzedaży Twoich produktów/usług, zbudowanie korzystnego wizerunku marki i zintensyfikowanie ruchu na stronie internetowej Twojej Firmy.

Czym jest AdWords?


AdWords to narzędzie stworzone przez Google, służące do tworzenia reklam oraz dobierania słów kluczowych. Dzięki narzędziom reklamowym Google Twoja Firma będzie natychmiast widoczna w internecie.

Do każdego typu biznesu należy dobrać odpowiednią Kampanię Google AdWords. Poszczególne reklamy są widoczne w wybranych miejscach w Internecie i docierają do potencjalnych klientów Twojej Firmy, podczas ich aktywności w sieci.

Kampanie Google AdWords przyniosą Twojej Firmie konkretne korzyści


  • Kampanie w wyszukiwarce Google (linki sponsorowane, Google Shopping) - zapewniają widoczność Twojej firmie w momencie, kiedy użytkownik poszukuje danego typu produktu/usługi w wyszukiwarce.
  • Kampanie w sieci reklamowej Google (portale internetowe, blogi, YouTube, poczta Gmail) - wzbudzają zainteresowanie Twoimi produktami/usługami oraz wzmacniają wizerunek Twojej marki.
  • Kampanie remarketingowe - przypominają o Twojej Firmie użytkownikom, którzy byli wcześniej na Twojej stronie o produktach/usługach, którymi byli wstępnie zainteresowani.

Zapewnimy kompleksową obsługę AdWords Twojej Firmy, w tym prowadzenie, stały monitoring i optymalizację Kampanii, a także regularne raporty oraz dostęp do panelu Google AdWords.

Jesteśmy elastyczni - pozostawiamy Ci decyzję dotyczące wstrzymania Kampanii i ponownie ich uruchomienia, testowania nowych słów kluczowych i bieżącego dostosowywania reklamy do potrzeb Twojej Firmy.

Zaplanujemy i przeprowadzimy Kampanię Google AdWords Twojej Firmy:


SZCZEGÓŁOWA ANALIZA

Zaplanujemy i zapewnimy skuteczność każdego etapu Kampanii Google AdWords Twojej Firmy od słowa kluczowego po stronę docelową, wykorzystując dostępne narzędzia analityczne (Google Analytics i inne).

NATYCHMIASTOWY EFEKT

Po skonfigurowaniu Kampanii Google AdWords i zasileniu budżetu reklamy bezzwłocznie pracują na zwiększenie sprzedaży Twojej Firmy, pozyskując zainteresowanie potencjalnych klientów.

SPRECYZOWANE GRUPY DOCELOWE

Wykorzystamy szeroką wiedzę Google o użytkownikach, a tym samym potencjalnych klientach Twojej Firmy. Na podstawie lokalizacji, zachowania i zainteresowań użytkowników stworzymy Kampanię Google AdWords, która dotrze do konkretnej grupy odbiorców, co zagwarantuje trafność działań reklamowych i przełoży się na konwersję.

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

Na bieżąco monitorujemy wyniki Kampanii Google AdWords Twojej Firmy i cyklicznie poszukujemy nowych rozwiązań, które poprawią jej efektywność. Dostosujemy prowadzone działania do aktualnych trendów w e-marketingu, a także do dynamicznie zmieniającej się oferty Twojej Firmy.

Jakie korzyści przyniesie Twojej Firmie

skuteczna Kampania Google AdWords?


Dotrzesz do sprecyzowanej grupy odbiorców we właściwym czasie - trafisz do określonej grupy docelowej, a Twoja reklama zostanie wyświetlona użytkownikom dokładnie w momencie, gdy szukają tego co oferujesz.

1
2

Wygenerujesz ruch na Twojej stronie www i zdobędziesz nowych klientów - klienci dowiedzą się o Twojej Firmie, zbudujesz świadomość marki, zwiększysz ruch na stronie i sprzedaż online, a także zachęcisz klientów do kontaktu z Twoją Firmą.

Wypromujesz Twoje produkty/usługi lokalnie lub, według wyboru, na rynkach zagranicznych - skierujesz reklamy do klientów w wybranych przez Ciebie regionach i krajach, a nawet miastach lub w określonym promieniu kilometrów od Twojej lokalizacji.

3
4

Przejrzystość - masz stały dostęp do informacji, ile osób zobaczyło Twoją reklamę oraz jaki ich odsetek kliknął w nią, aby zobaczyć Twoją ofertę. Dzięki narzędziom śledzącym sprawdzisz również, jaką rzeczywistą sprzedaż wygenerowała Twoja strona www dzięki reklamom AdWords.

Rozbudowany system raportowania - przeanalizujesz postępy Twojej kampanii, co pozwoli na podejmowanie trafnych decyzji odnośnie ewentualnych zmian.

5
6

Elastyczny budżet - dzięki szerokiej wiedzy na temat skuteczności kampanii można zminimalizować budżet przy równoczesnym zwiększeniu efektywności.