Konsultacje marketingowe

Celem marketingu jest poznać i zrozumieć klienta tak dobrze,
aby produkt lub usługa dopasowały się doń
i sprzedały się same (P.F. Drucker)

Dzięki regularnym konsultacjom

wzbogacisz swoje doświadczenie biznesowe

o cenną wiedzę marketingową.

 

  • Warto skorzystać z doradztwa marketingowego:
    gdy wprowadzasz na rynek nowy produkt; jeżeli dotychczasowe działania promocyjne nie przynoszą pożądanych efektów; kiedy masz zamiar podjąć inną, istotną i strategiczną decyzję.
  • Wskażemy skuteczne rozwiązanie Twojego problemu,
    doradzimy odpowiednie metody i środki oraz optymalny sposób ich wdrożenia.
  • Ulepszymy Twoją ofertę,
    przeanalizujemy, w jaki sposób Twoja Firma składa propozycje rynkowe i pokażemy, jak może to robić lepiej, żeby skuteczniej pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej.

Konsultacje marketingowe dostarczają wiedzę na temat skutecznych strategii, technik i narzędzi wykorzystywanych w celu zwiększenia sprzedaży.


To szybki i efektywny sposób, aby wdrażać skuteczne rozwiązania w Twoim biznesie.

Dzięki konsultacjom dowiesz się:


Jak poprawnie przeprowadzić segmentację rynku, aby dobrze poznać i dotrzeć do pożądanego klienta.

Jak projektować oferty Twoich produktów, aby były skuteczne.

W jaki sposób planować budżet marketingowy Twojej Firmy.

Jak ustrzec się przed niepotrzebnymi kosztami.

Jak uniknąć błędów wizerunkowych.

Jakie aplikacje i narzędzia marketingowe zwiększą sprzedaż Twojego biznesu.

Jak dobrze zaplanować promocję Twojej marki w social media.

Jak pozyskiwać klientów niskimi kosztami.

Co to jest automatyzacja marketingu i jak to wykorzystać w Twojej Firmie.

Jakie rozwiązania marketingowe stosują liderzy branży i jak do nich dołączyć.

Główne korzyści


które przyniosą Twojej Firmie regularne konsultacje marketingowe


  • Poznanie nowych kierunków i rozwiązań marketingowych.
    Wskażemy Ci nowe możliwości i kierunki rozwoju Twojego marketingu i brandingu. Wykorzystujemy najnowszą wiedzę i zaawansowaną technologię, nieustannie podążamy za trendami rynkowymi.
  • Poznanie nowych kierunków i rozwiązań marketingowych.
    Wskażemy Ci nowe możliwości i kierunki rozwoju Twojego marketingu i brandingu. Wykorzystujemy najnowszą wiedzę i zaawansowaną technologię, nieustannie podążamy za trendami rynkowymi.
  • Ulepszenie Twojej oferty.
    Przeanalizujemy, w jaki sposób Twoja Firma składa propozycje rynkowe i pokażemy, jak może to robić lepiej, żeby skuteczniej pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej. Poznanie i zrozumienie słabych punktów oferty pozwoli na zbudowanie solidnych fundamentów nowej. Zweryfikujemy Twój obecny przekaz reklamowy i napiszemy go językiem korzyści.
  • Zminimalizowanie ryzyka popełnienia błędu.
    Czerpiąc z doświadczenia innych masz pewność, że pewne rozwiązania zostały już wdrożone i sprawdzone. Wskażemy Ci możliwości, których nie wziąłeś pod uwagę i ostrzeżemy przed popełnieniem poważnego błędu.
  • Optymalizacja procesu sprzedaży.
    Przeanalizujemy, w jaki sposób pozyskujesz klientów i podpowiemy Ci, jak mógłbyś to robić skuteczniej. Przedstawimy optymalne narzędzia marketingowe, które przyciągną większą liczbę klientów lub też przekonają ich, by kupowali więcej, częściej i za większe kwoty.
  • Przegląd strategii marketingowej i komunikacji.
    Wskażemy słabe i mocne strony strategii marketingowej Twojej Firmy i jej komunikatów. Pokażemy nowe możliwości rozwoju Twojej marki i sposoby na wyeliminowanie błędów w przyszłości.


Podejmuj trafne biznesowe decyzje


Skorzystaj z konsultacji marketingowych i zdobądź przewagę rynkową

Zadbaj o rozwój Twojej marki i ustrzeż się przed popełnieniem kosztownych błędów



Zamów konsultacje marketingowe

150 zł/netto/1h w formie spotkania biznesowego



ZAMÓW

Jak wygląda konsultacja marketingowa?

Konsultacje przeprowadzane są w siedzibie zamawiającego. Zamawiając konsultacje online lub telefonicznie opisujesz swój problem lub nurtujące Cię kwestie związane z promocją Twojej Firmy. W trakcie spotkania przedstawimy Ci praktyczne rozwiązania oraz wskażemy możliwości, z których warto skorzystać.