Optymalizacja konwersji

 

Optymalizacja konwersji


Dzięki Optymalizacji Konwersji znacznie poprawisz stosunek użytkowników odwiedzających Twoją witrynę do tych, którzy realnie stali się Twoimi klientami.

Optymalizacja Konwersji pomaga w zwiększeniu sprzedaży, klikalności jak i zmierza do osiągnięcia zamierzonych celów bez konieczności zwiększenia ilości ruchu na stronie.

Czym jest Optymalizacja Konwersji?


  • Konwersja określa pożądane przez Ciebie działania wykonywane przez użytkownika na Twojej stronie internetowej (mogą być różne, w zależności od postawionych sobie celów – np. dokonywanie zakupu, rejestracja, czy dodanie produktu do koszyka).
  • Stopa konwersji to stopień w jakim liczba wizyt na Twojej stronie przekłada się na liczbę zrealizowanych celów (inaczej współczynnik konwersji). By ją podnieść, a tym samym zwiększyć zyski Twojej strony internetowej, należy zadbać o Optymalizację Konwersji. Są to wszelkie zabiegi i zmiany na stronie, mające na celu ułatwienie użytkownikowi poruszanie się po Twojej witrynie i podjęcie decyzji, a tym samym zrealizowanie pożądanego przez Ciebie celu.
  • Optymalizacja ścieżki konwersji spowoduje, że droga Twojego potencjalnego klienta do dokonania transakcji lub wysłania zapytania będzie być krótka i prosta. Po analizie Twojej strony, proponujemy ulepszoną i przejrzystą ścieżkę zakupową, która zaprowadzi Twojego klienta do celu. Jednocześnie eliminujemy wszystkie przeszkody na jego drodze oraz ograniczamy możliwości porzucenia zakreślonej ścieżki konwersji. Naszym celem jest zwiększyć sprzedaż Twoich produktów/usług.

Jakie korzyści przyniesie Twojej Firmie Optymalizacja Konwersji?


Zwiększenie ROI (ang. Return On Investment) - Współczynnika Zwrotu z Inwestycji.

1
2

Efektywna konwersja odwiedzających Twoją stronę w zyskownych Klientów.

Wzrost liczby zapytań i sprzedaży Twoich produktów/usług.

3
4

Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Wzrost ilości trafnych odwiedzin na Twojej stronie.

5

Etapy procesu Optymalizacji Konwersji


  • Przeanalizujemy Twoją stronę.
    Przeanalizujemy zachowania oraz intencje odwiedzających - z użyciem najdokładniejszych narzędzi analitycznych w internecie. Zidentyfikujemy przeszkody, które stoją na drodze do konwersji.
  • Opracujemy pomysł i hipotezy na podstawie dokonanych analiz.
    Wskażmy gdzie oraz jak poprawićużtecznośu263 Twojej strony, tak aby odwiedzający koncentrowali się na zakupach a nie na walce z technologią.
  • Wdrożmy i zweryfikujemy zmiany na Twojej stronie.
    Zmiany od strony technicznej i graficznej. Przygotujemy raporty z postępów i efektywności wprowadzonych zmian.